Αρχική / Γενικοί όροι

Γενικοί Όροι

 

Ι. ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

 

1. Το παρόν έγγραφο περιέχει Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις σύμφωνα με τους οποίους ο ΕΜΠΟΡΟΣ παρέχει υπηρεσίες στους χρήστες/πελάτες του μέσω του διαδικτυακού καταστήματος www.kodiprofessional.gr. Αυτοί οι όροι είναι δεσμευτικοί για όλους τους χρήστες. Πατώντας το κουμπί «παραγγελία», ο χρήστης/πελάτης συμφωνεί, αποδέχεται πλήρως και αναλαμβάνει να συμμορφώνεται με αυτούς τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις.

2. Η ταυτοποίηση του χρήστη/πελάτη προκειμένου να αναπαραχθεί η δήλωση αποδοχής των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων καθώς και της παραγγελίας που υποβλήθηκε, πραγματοποιείται μέσω των αρχείων καταγραφής που είναι αποθηκευμένα στον διακομιστή του www.kodiprofessional.gr, αποθήκευση της διεύθυνσης IP του χρήστη/πελάτη καθώς και κάθε άλλη πληροφορία.

3. Αφού κάνουν κλικ στο κουμπί "παραγγελία", οι χρήστες συμφωνούν να αγοράσουν τα προΪόντα που περιλαμβάνονται στην παραγγελία. Αυτή η ενέργεια είναι νομικά δεσμευτική. Ο πελάτης λαμβάνει επιβεβαίωση της παραγγελίας και με τη λήψη αυτής της επιβεβαίωσης, η σύμβαση θεωρείται ότι έχει συναφθεί.

 

4. Ο ΕΜΠΟΡΟΣ διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παράδοση επιβεβαιωμένης παραγγελίας σε περίπτωση που τα προΪόντα δεν είναι διαθέσιμα. Εάν δεν υπάρχει απόθεμα του ζητούμενου προϊόντος, εντός της εργάσιμης εβδομάδας, ο ΕΜΠΟΡΟΣ ειδοποιεί τον χρήστη/πελάτη για την εξάντλησή του στέλνοντας μήνυμα στη διεύθυνση e-mail που έχει ορίσει ο Πελάτης ή στον καθορισμένο αριθμό τηλεφώνου. Σε περίπτωση που πραγματοποιηθεί μεταφορά στον λογαριασμό του εμπόρου, ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ επιστροφής χρημάτων, ακύρωσης της παραγγελίας ή παραγγελίας αντικατάστασης.


II. ΔΙΑΝΟΜΗ

 

7. Ο χρήστης/πελάτης φέρει ολόκληρο τον κίνδυνο ζημιάς/απώλειας των εμπορευμάτων κατά την παράδοση. Αμέσως μετά την παράδοση των εμπορευμάτων στον ταχυμεταφορέα, ο ΕΜΠΟΡΟΣ απαλλάσσεται από τον κίνδυνο, ο οποίος μεταβιβάζεται στον χρήστη/πελάτη. Ο ΕΜΠΟΡΟΣ δεν ευθύνεται για καθυστέρηση σε περίπτωση που η καθυστέρηση οφείλεται σε courier ή άλλο προμηθευτή. Οι παραδόσεις των εμπορευμάτων γίνονται μέσω του courier: Speedy.

8. Αμέσως μετά την παράδοση, τα εμπορεύματα θα πρέπει να ελεγχθούν προσεκτικά από τον χρήστη/πελάτη ή εξουσιοδοτημένο από αυτόν πρόσωπο. Οποιεσδήποτε ζημιές, κραδασμοί και άλλες ζημιές θα πρέπει να αναφέρονται αμέσως στον ΕΜΠΟΡΟ. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι έχει προκληθεί ζημιά κατά τη μεταφορά των εμπορευμάτων, ο ΕΜΠΟΡΟΣ δεν ευθύνεται για το σέρβις εγγύησης αυτών των εμπορευμάτων. Σε περιπτώσεις που ο ΕΜΠΟΡΟΣ έχει ορίσει γραπτώς συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα παράδοσης, η δήλωση είναι δεσμευτική. Εάν κατά την υποβολή του αιτήματος προσδιορίζεται λανθασμένη ή λανθασμένη διεύθυνση, υπεύθυνος επικοινωνίας ή/και αριθμός τηλεφώνου, ο ΕΜΠΟΡΟΣ δεν δεσμεύεται από καμία υποχρέωση εκπλήρωσης της παραγγελίας.

 

8α. Κατά την παράδοση των προΪόντων, ο χρήστης/πελάτης ή τρίτος υπογράφει τα συνοδευτικά έγγραφα. Όποιος δεν είναι κάτοχος της αίτησης, αλλά δέχεται τα εμπορεύματα για παράδοση και βρίσκεται στη διεύθυνση που υποδεικνύει ο πελάτης, θεωρείται τρίτος.

Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής των εμπορευμάτων, εκτός από τις περιπτώσεις που περιγράφονται παρακάτω, η άρνηση θεωρείται αβάσιμη και ο Πελάτης οφείλει να πληρώσει τα έξοδα παράδοσης και επιστροφής των εμπορευμάτων. Σε περίπτωση που ο Πελάτης δεν βρεθεί εντός της προθεσμίας παράδοσης στην καθορισμένη διεύθυνση ή δεν παρέχονται πρόσβαση και όροι παράδοσης των προΪόντα εντός αυτής της προθεσμίας, ο ΕΜΠΟΡΟΣ απαλλάσσεται από την υποχρέωσή του να παραδώσει τα προΪόντα που ζητήθηκαν για αγορά.

8β. Όταν τα παραδοθέντα εμπορεύματα σαφώς δεν ανταποκρίνονται στα προΪόντα που ζητήθηκαν για αγορά από τον Πελάτη και αυτό μπορεί να διαπιστωθεί με μια απλή εξέτασή τους,

Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει να αντικατασταθούν τα προΪόντα που του παραδόθηκαν με προϊόν που αντιστοιχεί στο αίτημα αγοράς που υποβλήθηκε από αυτόν εντός 24 ωρών από την παραλαβή του.

 

III. ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

 

Ο ΕΜΠΟΡΟΣ προσφέρει στους πελάτες του ένα έγγραφο εγγύησης για ένα δεδομένο αγορασμένο είδος, εάν ένα τέτοιο έγγραφο παρέχεται από τον κατασκευαστή του είδους. Το έγγραφο περιγράφει: τη διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου των εξουσιοδοτημένων κέντρων σέρβις του αγορασμένου προϊόντος, τους όρους εγγύησης των αντίστοιχων κέντρων εξυπηρέτησης ή κατασκευαστών, την περίοδο εγγύησης του προϊόντος που αγόρασε ο χρήστης/πελάτης.

 

IV. ΤΙΜΕΣ

 

9. Στις τιμές που αναγράφονται στο site δεν συμπεριλαμβάνεται η μεταφορά στον πελάτη. Σε περίπτωση που τα εμπορεύματα αποστέλλονται εκτός του εδάφους της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας, ο χρήστης/πελάτης θα πρέπει να πληρώσει όλα τα τελωνεία κ.λπ. επιβαρύνσεις που σχετίζονται με τις εξαγωγές.

 

V. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ/ΠΕΛΑΤΗ

 

10. Ο χρήστης/πελάτης έχει τη δυνατότητα να δει και να παραγγείλει τα προϊόντα που διαφημίζονται στο διαδικτυακό κατάστημα www.kodiprofessional.gr

11. Ο χρήστης/πελάτης έχει δικαίωμα να ενημερώνεται για την κατάσταση της παραγγελίας του.

12. Ο χρήστης/πελάτης φέρει την πλήρη ευθύνη για την προστασία του ονόματος χρήστη και του κωδικού πρόσβασής του, καθώς και για όλες τις ενέργειες που εκτελεί ο ίδιος ή τρίτος χρησιμοποιώντας το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης. Ο Χρήστης υποχρεούται να ειδοποιεί αμέσως τον ΕΜΠΟΡΟ για κάθε περίπτωση μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης χρησιμοποιώντας το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής του, καθώς και όποτε υπάρχει κίνδυνος τέτοιας χρήσης.

13. Ο χρήστης υποχρεούται να πληρώσει το αντίτιμο της παραγγελίας του σύμφωνα με την ανακοινωθείσα μέθοδο στη σελίδα www.kodiprofessional.gr

14. Ο ΕΜΠΟΡΟΣ δεν ευθύνεται για πιθανές διαφορές στα χρώματα των αγορασθέντων προϊόντων λόγω ιδιαιτεροτήτων στις οθόνες υπολογιστών. Η αίτηση για αγορά συγκεκριμένων προϊόντων θεωρείται ρητή συγκατάθεση του χρήστη σχετικά με τον τύπο και την ποιότητά τους.

15. Κάθε χρήστης, ανεξάρτητα από το αν είναι πελάτης του ΕΜΠΟΡΟΥ, αναλαμβάνει κατά τη χρήση των υπηρεσιών:

• Να μην παραβιάζει και να σέβεται τα θεμελιώδη δικαιώματα της ελευθερίας των πολιτών και τα ανθρώπινα δικαιώματα, σύμφωνα με το Σύνταγμα και τους νόμους της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας και τις αναγνωρισμένες διεθνείς πράξεις.

• Να μην βλάπτει την καλή φήμη του άλλου και να μην ζητά βίαιη αλλαγή της συνταγματικά κατοχυρωμένης τάξης, να διαπράξει έγκλημα, να ασκήσει βία κατά του ατόμου ή να υποκινεί σε φυλετική, εθνική ή θρησκευτική εχθρότητα.

• Να μην παραβιάζει άλλα περιουσιακά ή μη, απόλυτα ή σχετικά δικαιώματα και συμφέροντα, όπως δικαιώματα ιδιοκτησίας, δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας κ.λπ.

• Να συμμορφώνεται με τη Βουλγαρική νομοθεσία, τους ισχύοντες ξένους νόμους, τους κανόνες ηθικής και καλών τρόπων και τη δεοντολογία του Διαδικτύου κατά τη χρήση των υπηρεσιών που παρέχονται από το www.kodiprofessional.gr.

• Να ειδοποιεί αμέσως τον ΕΜΠΟΡΟ για οποιαδήποτε περίπτωση διαπραχθεί ή διαπιστωθεί παράβαση κατά τη χρήση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

• Να μην ανεβάζει, να αποστέλλει, να μεταδίδει, να διανέμει ή να χρησιμοποιεί με οποιονδήποτε τρόπο και να μην διαθέτει σε τρίτους λογισμικό, προγράμματα υπολογιστών, αρχεία, εφαρμογές ή άλλο υλικό που περιέχει ιούς υπολογιστών, μη εξουσιοδοτημένα συστήματα τηλεχειρισμού («δούρειοι ίπποι»), υπολογιστή κώδικες ή υλικά που έχουν σχεδιαστεί για να διακόπτουν, να εμποδίζουν, να διακόπτουν ή να περιορίζουν την κανονική λειτουργία του υλικού ή του λογισμικού ή των τηλεπικοινωνιακών εγκαταστάσεων ή προορίζονται για μη εξουσιοδοτημένη διείσδυση ή πρόσβαση σε ξένους πόρους ή λογισμικό.

• Να μην διαπράξει κακόβουλες πράξεις.

• Να αποζημιώσει τον ΕΜΠΟΡΟ και όλα τα τρίτα μέρη για όλες τις ζημίες που υπέστησαν και τα διαφυγόντα κέρδη, συμπεριλαμβανομένων τυχόν εξόδων και δικηγορικών αμοιβών που προέκυψαν ως αποτέλεσμα αξιώσεων ή/και αποζημιώσεων που καταβλήθηκαν σε τρίτους σε σχέση με σελίδες Διαδικτύου, υπερσυνδέσμους, υλικά ή πληροφορίες που ο Χρήστης έχει χρησιμοποιήσει, τοποθετήσει στον διακομιστή, έχει στείλει, διανείμει, αποκαλύψει σε τρίτους ή έχει διαθέσει μέσω του www.kodiprofessional.gr κατά παράβαση του νόμου, αυτών των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων, των καλών τρόπων ή της ηθικής του Διαδικτύου.

15α. Ο πελάτης αναλαμβάνει να δηλώσει έναν ακριβή και έγκυρο αριθμό τηλεφώνου, διεύθυνση παράδοσης και διεύθυνση email, να πληρώσει το αντίτιμο των αγαθών, να πληρώσει τα έξοδα παράδοσης όταν δεν είναι δωρεάν και να εξασφαλίσει την πρόσβαση και τη δυνατότητα παραλαβής των εμπορευμάτων. Σε περίπτωση που δεν αναφέρεται ρητά ότι η παράδοση είναι δωρεάν, θεωρείται επί πληρωμή


VI. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΟΥ

 

15. Ο ΕΜΠΟΡΟΣ δεν έχει την υποχρέωση και την αντικειμενική δυνατότητα να ελέγχει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες χρησιμοποιούν τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

16. Ο ΕΜΠΟΡΟΣ έχει το δικαίωμα, αλλά όχι την υποχρέωση, να αποθηκεύει υλικά και πληροφορίες που βρίσκονται στον διακομιστή www.kodiprofessional.gr.

17. Ο ΕΜΠΟΡΟΣ έχει το δικαίωμα ανά πάσα στιγμή, χωρίς να ειδοποιήσει τον Χρήστη/πελάτη, όταν ο τελευταίος χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες κατά παράβαση των παρόντων όρων, καθώς και κατά την κρίση του ΕΜΠΟΡΟΥ να τερματίσει, να σταματήσει ή να αλλάξει τις υπηρεσίες που παρέχονται σε σχέση με τη χρήση του ιστότοπου. Ο ΕΜΠΟΡΟΣ δεν ευθύνεται έναντι των χρηστών και τρίτων για ζημίες που υπέστησαν και διαφυγόντα κέρδη που προκύπτουν από τον τερματισμό, την αναστολή, την τροποποίηση ή τον περιορισμό των υπηρεσιών, τη διαγραφή, τροποποίηση, απώλεια, αναξιοπιστία, ανακρίβεια ή ελλιπή μηνύματα, υλικό ή πληροφορίες που μεταδόθηκαν, χρησιμοποιήθηκαν , ηχογραφήθηκαν ή διατίθετηκαν μέσω του www.kodiprofessional.gr.

17α. Ο ΕΜΠΟΡΟΣ, μετά την παραλαβή της πληρωμής, αναλαμβάνει να μεταβιβάσει στον χρήστη/πελάτη την κυριότητα των προΪόντων που ζητήθηκαν για αγορά από αυτόν, να παραδώσει έγκαιρα τα προϊόντα που ζητήθηκαν για αγορά, να ελέγξει την τεχνική κατάσταση κάθε είδους πριν αποσταλεί (σε περίπτωση που αυτό είναι δυνατό, χωρίς να παραβιάζεται η ακεραιότητα της συσκευασίας).

18. Ο ΕΜΠΟΡΟΣ δεν φέρει ευθύνη για ζημιές που προκλήθηκαν σε λογισμικό, υλικό ή τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό ή για απώλεια δεδομένων που προκύπτουν από υλικά ή πόρους που αναζητήθηκαν, φορτώθηκαν ή χρησιμοποιήθηκαν με οποιονδήποτε τρόπο μέσω των παρεχόμενων υπηρεσιών. Οι συμβουλές, οι συμβουλές ή η βοήθεια που παρέχονται από τους ειδικούς και τους υπαλλήλους του ΕΜΠΟΡΟΥ σε σχέση με τη χρήση των υπηρεσιών από τους χρήστες δεν γεννούν καμία ευθύνη ή υποχρέωση για τον ΕΜΠΟΡΟ. Η εταιρεία δεν ευθύνεται εάν οι πληροφορίες που παρέχονται από τον κατασκευαστή σχετικά με το προϊόν είναι εσφαλμένες.

19. Ο ΕΜΠΟΡΟΣ έχει το δικαίωμα να συλλέγει και να χρησιμοποιεί πληροφορίες που αφορούν τους Χρήστες/πελάτες του, ανεξάρτητα από το αν είναι εγγεγραμμένοι.

20. Οι πληροφορίες του προηγούμενου άρθρου μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τον ΕΜΠΟΡΟ, εκτός από την περίπτωση ρητής διαφωνίας του Χρήστη, αποστέλλονται στην ακόλουθη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου office@kodiprofessional.gr .Ο ΕΜΠΟΡΟΣ συλλέγει και χρησιμοποιεί τις πληροφορίες για τη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών . Όλοι οι σκοποί για τους οποίους ο ΕΜΠΟΡΟΣ θα χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες θα είναι σύμφωνα με τη βουλγαρική νομοθεσία, τις ισχύουσες διεθνείς πράξεις και τα χρηστά ήθη.

21. Ο ΕΜΠΟΡΟΣ δεν ευθύνεται για μη εκπλήρωση των υποχρεώσεών του βάσει της παρούσας σύμβασης σε περίπτωση περιστάσεων που ο ΕΜΠΟΡΟΣ δεν προέβλεψε και δεν ήταν υποχρεωμένος να προβλέψει - συμπεριλαμβανομένων περιπτώσεων τυχαίων γεγονότων, προβλημάτων στο παγκόσμιο δίκτυο Διαδικτύου και στο παροχή υπηρεσιών πέραν του ελέγχου του ΕΜΠΟΡΟΥ.

 

22. Ο ΕΜΠΟΡΟΣ έχει το δικαίωμα να εγκαθιστά cookies στους υπολογιστές των χρηστών. Τα cookies είναι αρχεία κειμένου που αποθηκεύονται από τη σελίδα Διαδικτύου στον σκληρό δίσκο του Χρήστη και επιτρέπουν την ανάκτηση πληροφοριών σχετικά με τον Χρήστη, την αναγνώρισή του και την παρακολούθηση των ενεργειών του, τις σελίδες Διαδικτύου που επισκέπτεται, τους υπερσυνδέσμους που χρησιμοποιεί, τις πληροφορίες που χρήσεις και καταγραφές και άλλα.

 

VII. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΟΣΩΝ ΠΛΗΡΩΜΕΝΩΝ

 

Τα ποσά που καταβάλλονται από τον ΠΕΛΑΤΗ επιστρέφονται με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

- όταν η πληρωμή έγινε με τραπεζική κάρτα - με αντίστροφη κίνηση στην κάρτα με την οποία έγινε η πληρωμή.

- όταν η πληρωμή έγινε από λογαριασμό PayPal - στον ίδιο λογαριασμό PayPal.

- όταν η πληρωμή έγινε με τραπεζικό έμβασμα ή με αντικαταβολή - σε τραπεζικό λογαριασμό σε BGN που εξυπηρετείται από βουλγαρική τράπεζα που καθορίζεται από τον ΠΕΛΑΤΗ κατά τη συμπλήρωση του Πρωτοκόλλου Επιστροφών.

 

VIII. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

23. Ο ΕΜΠΟΡΟΣ εγγυάται στους Χρήστες/πελάτες του την εμπιστευτικότητα των παρεχόμενων πληροφοριών και προσωπικών δεδομένων. Το τελευταίο δεν θα χρησιμοποιηθεί, παρασχεθεί ή γνωστοποιηθεί σε τρίτους εκτός των περιπτώσεων και υπό τις προϋποθέσεις που καθορίζονται στους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις. Ο ΕΜΠΟΡΟΣ προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα του χρήστη/πελάτη, τα οποία του έγιναν γνωστά κατά τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας για την υποβολή αίτησης αγοράς και η υποχρέωση αυτή αίρεται σε περίπτωση που ο Πελάτης έχει παράσχει εσφαλμένα στοιχεία. Σε συμμόρφωση με την ισχύουσα νομοθεσία και τις ρήτρες των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων, ο ΕΜΠΟΡΟΣ δύναται να χρησιμοποιεί τα προσωπικά δεδομένα του Πελάτη αποκλειστικά και μόνο για τους σκοπούς που προβλέπονται στη σύμβαση. Οποιοσδήποτε άλλος σκοπός για τον οποίο χρησιμοποιούνται τα δεδομένα θα είναι σύμφωνα με τη βουλγαρική νομοθεσία, τις ισχύουσες διεθνείς πράξεις, τη δεοντολογία του Διαδικτύου, τους κανόνες ηθικής και καλούς τρόπους.

23α. Ο ΕΜΠΟΡΟΣ δεσμεύεται να μην αποκαλύψει προσωπικά δεδομένα σχετικά με τον Πελάτη σε τρίτους - κρατικούς φορείς, εμπορικές εταιρείες, ιδιώτες και άλλους, εκτός από τις περιπτώσεις που έχει λάβει τη ρητή γραπτή συγκατάθεση του Πελάτη, οι πληροφορίες ζητούνται από κρατικούς φορείς ή υπάλληλοι που είναι εξουσιοδοτημένοι σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία να ζητούν και να συλλέγουν τέτοιες πληροφορίες. Ο ΕΜΠΟΡΟΣ υποχρεούται να παρέχει τις πληροφορίες βάσει του νόμου.

 

IX. ΑΛΛΑΓΕΣ

 

24 Οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις μπορούν να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή από τον ΕΜΠΟΡΟ, ο οποίος έχει το δικαίωμα να αλλάξει τα χαρακτηριστικά των παρεχόμενων υπηρεσιών και τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις και βάσει αλλαγών στη νομοθεσία. Ο ΕΜΠΟΡΟΣ αναλαμβάνει να ειδοποιήσει τον Χρήστη για τις αλλαγές στους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις δημοσιεύοντας μια ειδοποίηση για τις αλλαγές σε εμφανές σημείο στον ιστότοπό του και δίνοντας αρκετό χρόνο για να εξοικειωθεί με αυτές. Στη δεδομένη περίοδο, εάν ο Χρήστης δεν δηλώσει ότι απορρίπτει τις αλλαγές, τότε θεωρείται ότι δεσμεύεται από αυτές. Σε περίπτωση που ο Χρήστης δηλώσει εντός της δεδομένης περιόδου ότι δεν συμφωνεί με τις αλλαγές, ο ΕΜΠΟΡΟΣ έχει το δικαίωμα να διακόψει ή να τερματίσει αμέσως την παροχή υπηρεσιών στον Χρήστη.

Χ. ΟΡΟΛΟΓΙΑ

25. "Χρήστης/πελάτης" σημαίνει οποιονδήποτε έχει φορτώσει τον ιστότοπο www.kodiprofessional.gr στον υπολογιστή του.

26. «Παραγγελία» σημαίνει τα επιλεγμένα προΪόντα και όλα τα άλλα χαρακτηριστικά που σχετίζονται με τον τρόπο παράδοσης και πληρωμής των προΪόντων από τον πελάτη/χρήστη.

27. Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.kodiprofessional.gr ανήκει στον ακόλουθο ΕΜΠΟΡΟ: My Nails Ltd. ID: BG203632740, διεύθυνσηȘ blvd. Svoboda 69, Plovdiv, Bulgaria Τηλέφωνο για επικοινωνία με τον έμπορο: +306984288633, e-mail: office@kodiprofessional.gr." 

Για να επικοινωνήσετε με τον έμπορο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υποδεικνυόμενη διεύθυνση αλληλογραφίας και ηλεκτρονική διεύθυνση, καθώς και τον αναφερόμενο αριθμό τηλεφώνου.

28. Όλες οι διαφορές μεταξύ των μερών θα επιλύονται με πνεύμα κατανόησης και καλής θέλησης. Σε περίπτωση που δεν επιτευχθεί συμφωνία, όλες οι ανεπίλυτες διαφορές, συμπεριλαμβανομένων των διαφορών που προκύπτουν ή σχετίζονται με την ερμηνεία, την ακυρότητα, την εκτέλεση ή την καταγγελία της, καθώς και οι διαφορές για την κάλυψη κενών στη σύμβαση ή την προσαρμογή της σε νέες συνθήκες, θα επιλυθούν. από το αρμόδιο δικαστήριο εγγραφής του ΕΜΠΟΡΟΥ, σύμφωνα με τη βουλγαρική νομοθεσία.