Όροι διανομής και επιστροφής
Οποιαδήποτε παραγγελία ληφθεί μέχρι τις 12 μ.μ. εντός μιάς εργάσιμης ημέρας θα αποσταλεί την ίδια ημέρα. Μέσος χρόνος παράδοσης: 3-5 ημέρες. Η Kodiprofessional.gr συνεργάζεται με την ACS που παραδίδει τις παραγγελίες στην εκάστοτε διεύθυνση ή σε γραφείο της ACS , σύμφωνα με την επιλογή που έχει επιλέξει ο πελάτης. Παρακαλούμε όλους τους πελάτες να ελένξουν την παραληφθείσα αποστολή κατά την παραλαβή και σε περίπτωση βλάβης των προϊόντων να ενημερώσουν τον διανομέα ή την ACS. Για οποιαδήποτε παρατυπία με τις παραληφθείσες αποστολές επικοινωνίστε μαζί μας μέσω email στο: office@kodiprofessional.gr.
Πολιτική Επιστροφών
Πώς να επιστρέψω ένα προϊόν;
Για τη διευκόλυνσή σας, προσφέρουμε εύκολη επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων. Απλά ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Γράψτε μας για το πρόβλημά σας στο office@kodiprofessional.gr ή καλέστε μας στο +30 231 1320000. Παρακάτω είναι οι λεπτομέρειες για την επιστροφή των προϊόντων σας.
Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Αν το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, η εμπορική του εμφάνιση ή η ακεραιότητά του δεν έχει αλλοιωθεί (π.χ. σκισμένη συσκευασία, αφαιρεμένες ετικέτες, κλπ.), σύμφωνα με τον Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτή (Ν.2251/1994), εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή του προϊόντος έχετε το δικαίωμα να υποβάλετε αίτημα υπαναχώρησης/επιστροφής επικοινωνώντας μαζί μας στο τηλ: +30 231 1320000 ή μέσω email στο office@kodiprofessional.gr
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για: προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως είδη προσωπικής φροντίδας (Άρθρο 3ι - Νόμος 2251/1994 - Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης).
Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων
Έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε ένα προϊόν αν ανακαλύψετε ένα σημαντικό ελάττωμα (π.χ. σπασμένο μπουκάλι). Μπορείτε επίσης να ζητήσετε την επιστροφή ενός προϊόντος αν υπάρχει ελάττωμα ή σφάλμα κατά την αποστολή του. Αν έχετε παραλάβει ένα ελαττωματικό ή εσφαλμένο προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και συμπληρώστε τη σχετική αίτηση.
Για οποιεσδήποτε άλλες ερωτήσεις σχετικά με τα προϊόντα μας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο: +30 231 1320000 καθημερινά (09:00 έως 17:00 Ώρα Ζώνης GMT+2).
Διαδικασία Επιστροφής
Παρακαλούμε να προσκομίσετε φωτογραφίες του ελαττώματος, οι οποίες θα χρησιμεύσουν επίσης ως απόδειξη ότι το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί. Για παράδειγμα, αν έχετε ανοίξει ένα μπουκάλι και χρησιμοποιήσει το προϊόν, δεν δικαιούστε γενικά επιστροφή, αλλά μάλλον αντικατάσταση σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές.
Μόλις λάβουμε το αίτημά σας, μπορείτε να αναμένετε απάντηση από εμάς εντός 3 εργάσιμων ημερών. Μόλις ολοκληρωθεί η επιστροφή, μπορείτε να αναμένετε να λάβετε τα χρήματά σας πίσω εντός 14 εργάσιμων ημερών.
Κόστος Αποστολής
Για το Δικαίωμα Υπαναχώρησης το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη.
Για την επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων μπορεί αρχικά να χρειαστεί να πληρώσετε τον κούριερ και μόλις λάβουμε και επιβεβαιώσουμε ότι τα προϊόντα είναι ελαττωματικά, το κόστος αποστολής θα σας επιστραφεί εντός 14 ημερών.
Τα ποσά που καταβάλλονται από τον ΠΕΛΑΤΗ επιστρέφονται με έναν από τους παρακάτω τρόπους
- όταν η πληρωμή έγινε με τραπεζική κάρτα - με αντίστροφη κίνηση στην κάρτα με την οποία έγινε η πληρωμή.
- όταν η πληρωμή έγινε από λογαριασμό PayPal - στον ίδιο λογαριασμό PayPal.
- όταν η πληρωμή έγινε με τραπεζικό έμβασμα ή με αντικαταβολή - σε τραπεζικό λογαριασμό σε BGN που εξυπηρετείται από βουλγαρική τράπεζα που καθορίζεται από τον ΠΕΛΑΤΗ κατά τη συμπλήρωση του Πρωτοκόλλου Επιστροφών.